sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Yli 70.000 käyntikertaa

Aloitin tämän blogi kirjoittelun vajaa neljä vuotta sitten. Tähän aamuun mennessä sivullani oli käyty yli 70.000 kertaa vaikka olen kuullut useampaankin otteeseen että eihän sitä roskaa lue kukaan.

 Olen kirjoittanut ajatuksiani ja mielipiteitäni vaihtelevalla innolla. Yhteensä juttuja on parisen sataa ja jonkin verran kirjoituksia joita en ole julkaissut. Koska en ole kirjailija enkä toimittaja eikä minulla ole akateemista tutkintoa niin tekstini eivät ole kaunokirjallisuuden helmiä. 

 Lehtitoimittajat ovat useaan otteeseen opastaneet minua kirjoittamisessa milloin sähköpostin välityksellä milloin lehtien palstoilla. Hyvä niin, sillä olenhan minäkin neuvonut heitä lehtiuutisten teossa.

Kuntamme viranhaltijat ovat myös yrittäneet opastaa minua kirjoittajana tavalla jota joku tosikko voisi pitää poliittisena ajojahtina. Heille sanoisin, että eihän se ole minun vika jos kunnassamme kepu ja kokoomus tekee niin järjettömiä päätöksiä, että variksetkin joutuvat lentämään kuntamme yli selällään etteivät kuolisi nauruun ja sitten kun järki palaa jälkijunassa puolen vuoden päästä niin perutaan tehdyt päätökset tai että meiltä on puuttunut talouspuolen osaaminen tai että Hellin johto antaa vuoden aikana neljä erilaista ohjetta vanhusten tilaratkaisujen toteuttamiseksi ja sanoo lopuksi, että päättäjien on syytä kuunnella heidän asiantuntemustaan päätöksen teossa. Ynnä muita vastaavia hauskoja tapauksia joista olen kirjoittanut.

 Kiitos niin lehtitoimittajille kuin viranhaltijoille uutterasta opastamisesta. Ikävä kyllä minä olen huono oppimaan uusia asioita näin vanhalla iällä.  

3 kommenttia:

A kirjoitti...

Paljon Onnea, Matti!<3

Sinun blogiasi luetaan, minä en ole ainoa;DDD

Tykkään että asioista kirjoitetaan suoraan niiden oikeilla nimillä!

Oikein hyvää sunnuntaita, Matti!<3333

Anonyymi kirjoitti...

Keski-Karjalan ajankohtaisista asioista ei saa mistään muualta tietoa kuin teiltä parilta blogistilta. Tietysti jotain tietoja saa pöytäkirjoista ja niitä kopioivista lehtijutuista.

Veijo Tuunanen kirjoitti...

Sitä minäkin ihmettelen, kuka näitä blogeja lukee. Joku "päättäjä" sanoo, ettei koskaan ole lukenut blogeja. Seuraavassa lauseessa sanoo, että paskaa kirjoitat.